E uiga i le Mafiafia o le mama ma le lautele o le mama

E leai se fua masani mo se mama mafiafia ma tele gaosi fausia mama e matua fesuisuiaʻi le mafiafia, ae afai o le mafiafia o se mama e te popole ai, e tatau ona mafai e lau tagata teuteuina mea ona fuaina le mafiafia tonu o se mama ma se caliper. Ma se tulafono lelei e mulimuli ai o le lautele le lautele o le mama, o le mafiafia o le a.

O le a le uiga o le mafiafia o le mama?

ringdetailbanner

 

O a mama mafiafia mama o loʻo avanoa?

O le mafiafia o le mama o se faatatauga i le mafiafia o se mama's talaaga otooto (tagai i le ata i le taumatau). O le lautele o le mama tungsten ma le mafiafia o se mama e foliga mai e tutusa o latou uiga, ae o le mea moni faʻasino uiga eseʻese uiga o se mama ma e le fesuiaʻi.

O a lautele lautele o loʻo avanoa?

Alamanuia lautele lautele lautele lautele e tutusa ma aofia ai: 2mm, 4mm, 6mm, 8mm, 10mm, 12mm ma 20mm. Sili lautele lautele le lautele o loʻo avanoa mo ni sitaili poʻo le tu masani talosaga e 5mm, 7mm ma le lautele lautele 20mm lautele. E i ai se faigofie vaʻaiga i lalo e faʻaalia ai a tatou tulaga lautele lautele ofoina. E mafai ona e aʻoaʻoina atili e uiga i lautele lautele mama mai la matou mama lautele taʻitaʻi ma afai e te manaʻo e vaʻai i se ata vitio ma luga o le ata ata o mama mama, oe mafai faʻafesoʻotaʻi matou.

ringdetailbanner1

O le a le lautele / mafiafia e tatau ona i ai lau mama?

E leai ni tulafono pe a oʻo mai poʻo le a le lautele lautele poʻo le mafiafia e tatau ona e ofuina, ae o loʻo i ai masani masani ua taliaina o le "tatau" mama lautele faʻavae i luga o itupa. O le lautele o le mama 6mm ma le laʻititi e taʻua o le lautele lautele o mama. O le lautele lautele 8mm ma sili atu o loʻo taʻua o le lautele lautele o le aliʻi. Laʻititi lautele lautele mo fafine e masani lava ona o fusi ofuina i tafatafa o taimane faʻamau mama. Tele tele o le lautele ma le foliga mai o le faʻaipoipoga fusi ma le faʻamau mama faʻataʻitaʻi ono foliga lapoʻa ma ono le ofi tele tamatamai lima. Manatua, o le lautele o le mama, o le mafiafia o le mama o le ai ai ma o le mama mafiafia e faʻalagolago i le gaosi oloa.

E tatau ona ou mulimuli i le masani?

O le faamaoni faigofie tali i lenei fesili e matua leai! Sa i ai le tele o tagata faʻatau mai itupa uma e lua faʻatau mama lautele i tulaga uma ma eseese mafiafia mai tele gaosi. O latou foi tele mafuaʻaga e le mulimuli ai i le lautele lautele agaifanua faʻapea foi. O le 6mm lautele pe laʻititi atonu e ofi lelei mo se tamaloa e laʻititi ona lima ma manifinifi ona tamaʻi lima ona o le lautele o tama lautele e foliga mai e mafiafia tele. E tutusa finauga e mafai ona faia mo fafine e lapoʻa o latou lima ma tamailima e ono lagonaina le 8mm poʻo le mafiafia lautele atonu e sili atu le ofi. O lapoʻa mama lapoʻa o loʻo ofuina foʻi mo apili i ona po nei, o le mafuaʻaga lea e masani ai ona faʻatau mai le lautele o le mama 10mm, 12mm ma le 20mm e le gata mo faʻaipoipoga, ae mo teuga ma faiga.

 


Taimi Post: Nov-03-2020