Circa u Spessore di l'Anellu è a Larghezza di l'Anellu

Ùn ci hè nisuna misura standard per un spessore di anelli è parechji pruduttori creanu anelli chì varianu assai in spessore, ma se u spessore di un anellu vi riguarda, u vostru gioielliere deve esse capace di misurà u spessore esattu di un anellu cù una pinza. Ancu una bona regula da seguità seria chì più larga a larghezza di un anellu, più spessa serà l'anellu.

Chì significa u spessore di l'anellu?

ringdetailbanner

 

Chì spessori di anellu sò dispunibili?

U spessore di l'anellu hè una riferenza à u spessore di u prufilu di un anellu (vede u schema à a diritta). A larghezza di un anellu di tungstenu è u spessore di un anellu ponu sembrà avè u listessu significatu, ma in realtà riferiscenu attributi assai diversi di un anellu è ùn sò micca scambiabili.

Chì larghezza di anellu sò dispunibili?

A larghezza di l'anellu standard di l'industria hè uniforme è include: 2mm, 4mm, 6mm, 8mm, 10mm, 12mm è 20mm. Più larghezze pocu cumuni chì sò dispunibili per certi stili o per dumanda persunalizata sò 5mm, 7mm è a larghezza larga 20mm. Ci hè un visuale simplice sottu chì mostra a nostra larghezza standard offerta. Pudete amparà assai di più nantu à e larghezze di l'anellu da a nostra guida di larghezza di l'anellu è se vulete vede una rappresentazione video è riprisentazioni fotografiche in manu di larghezze di anelli, pudete cuntattateci.

ringdetailbanner1

Quantu largu / grossu deve esse u vostru anellu?

Ùn ci hè nisuna regula quandu si tratta di quale larghezza o spessore di l'anellu duvete purtà, ma ci sò tradizioni assai cumuni chì sò stati accettati cum'è a larghezza di l'anellu "propria" basata annantu à u sessu. Larghezza di l'anellu 6mm è più chjucu sò cunsiderate una gamma di larghezza di l'anellu di e donne. Larghezza di l'anellu 8mm è più grande sò cunsiderate a larghezza di l'anellu di un omu. E larghezze più chjuche per e donne sò generalmente per via di bande chì sò purtate accantu à l'anelli di fidanzamentu di diamanti. Troppu largu di larghezza è l'aspettu di una fascia di nozze è di un anellu di fidanzamentu fiancu à fiancu puderebbenu sembrà troppu grandi è pò micca adattassi à a maiò parte di e dite. Arricurdatevi, più u largu hè l'anellu, u più grossu sarà l'anellu è u spessore di l'anellu varieghja secondu u fabricatore.

Devu seguità a norma?

A risposta simplici è onesta à sta dumanda ùn hè assolutamente micca! Avemu avutu una mansa di clienti di i dui generi cumprendu larghezze di anelli in tutte e gamme è sfarenti spessori da più produttori. Ci sò ancu parechje ragioni per ùn seguità ancu a tradizione di a larghezza di l'anellu. Una larghezza di 6 mm o più chjuca pò esse un ottimu adattu per un omu cù e mani più chjuche è e dita più sottili postu chì e larghezze di l'omi tradiziunali ponu sembrà troppu spesse. U listessu argumentu pò esse fattu per e donne cù mani è dite più grandi chì ponu sente una larghezza di 8 mm o più spessa pò esse più adatta. E larghezze di anelli più grandi sò purtate ancu per l'appellu mudernu, eccu perchè 10mm, 12mm è 20mm di larghezza d'anellu sò acquistati assai spessu micca solu per i matrimonii, ma per u stilu è a moda.

 


Tempu di posta: Nov-03-2020